مهدی سعيدی با 2 جايزه ديگر
مهدي سعيدي با پوستر « با همه حيوانات مهربان باشيم » جايزه اول، "دوازدهمين سه سالانه پوستر اکوپلاگات اسلواکي" را کسب کرد.
سه سالانه اکوپلاگات که امسال دوازدهمين دوره خود را تجربه می کند، با موضوع حفاظت از محيط زيست مسابقه‌اي را برگزار کرده که 73 طراح از 21 کشور دنيا از قاره‌هاي آسيا، اروپا و آمريکا در اين رويداد هنري شرکت کرده‌اند .بعداز داوري‌ها و انتخاب آثار؛ 125 پوستر از 62 هنرمند پذيرفته شد که در نمايشگاهی درمعرض ديد عموم قرار خواهد گرفت. پوسترهاي به نمايش درآمده در اين نمايشگاه از 18 کشور دنياست که از آن ميان مي‌توان به کشورهاي آمريکا، اسلواکي، ليتواني، لهستان، آلمان، ايران، تايوان و ... اشاره کرد.
مهدي سعيدي همچنين مدال برنز "جايزه بين المللي طراحي گرافيک تايوان 2011 " را براي طراحي پوستر "شمس تبريزي" از آن خود کرد. مهدی مهديان نيز ديگر طراح ايرانی است که برنده ی جايزه ويژه ی هيات داوران برای پوستر « بيست و چهارمين نمايشگاه بين المللی کتاب تهران » در اين رويداد است.
مهدی سعيدی که در فهرست بهترين طراحان گرافيک جهان قرار گرفته، تاکنون در مسابقات و جشنواره‌هاي مختلفي در سراسر دنيا شرکت کرده که مي‌توان به جايزه زنبور طلايي دوسالانه بين‌المللي طراحي گرافيک مسکو اشاره کرد. اين هنرمند در دانشگاه کمبريج در رشته هنر و طراحي تحصيل کرده و عضو انجمن نخبگان ايران در انگلستان است.