راست به چپ _ فرهنگ بصری ایرانی و عربی
راست به چپ" عنوان پروژه و نمایشگاهی است با تمرکز بر طراحی گرافیک معاصر ایران و جهان عرب. این نمایشگاه شامل بخش‌های گوناگونی است از قبیل نمایش آثار، سخنرانی، بحث و گفتگو و کارگاه‌‌های آموزشی.
عنوان نمایشگاه "راست به چپ" برگرفته از جهت نوشتار فارسی و عربی است و هدف آن مطالعه و مروری است بر نمونه‌هایی از طراحی گرافیک معاصر این کشورها با تاکید بر میراث و فرهنگ بصری غنی فارسی و عربی و ترکیب آن با منابع مختلف دیگر که نتیجه آن ارائه‌ی آثار متعددی است در طراحی پوستر، کتاب و مجله، لوگوتایپ، تایپوگرافی، طراحی تایپ فیس، گرافیتی، هنرهای تجربی و خیابانی و ...
این نمایشگاه به کوشش استودیو Eps51 و با همکاری برخی از طراحان ایرانی و عرب از تاریخ 9 نوامبر 2012 در مرکز فرهنگی هنری "Kunstquartier Bethanien Studio 1 " در برلین آغاز شد و به مدت یک‌ماه نیز ادامه دارد.
هنرمندان طراح ایرانی در این نمایشگاه عبارتند از: سعید اسکندری، گلناز اسماعیلی، سعید انصافی، مریم پالیزگیر، پیمان پورحسین، مازیار پهلوان، بهراد جوانبخت، شهرزاد چنگلوایی، دامون خانجانزاده، هما دلورای، آسیه دهقانی، ایمان راد، مهدی سعیدی، رضا عابدینی، کسری عابدینی، محمدرضا عبدالعلی، وحید عرفانیان، فرهاد فزونی، آریا کسایی، مسعود مرگان، امید نعم‌الحبیب، رامبد والا.
http://www.right-to-left.net/en