گالری آب ‌انبار میزبان طراحیخط‌های رضا عابدینی
نمایشگاه تازه‌ترین آثار «رضا عابدینی» با عنوان «طراحیخط» در گالری آب انبار افتتاح می‌شود. در این رویداد ٨٩ اثر از رضا عابدینی به نمایش درخواهد آمد. طراحیخط مجموعه‌ی 89 اثر از رضا عابدینی است که در مرز میان طراحی و خط (نوشتار) قرار دارد و از دل‌بستگی طولانی و عمیق او به هر دو خبر می دهد.

لفظ گراف graph از گرافو grapho یونان باستان و لاتین گرافیا graphia مشتق شده است. این کلمه به طور هم‌زمان بر دو معنا دلالت دارد. طرح کردن و نوشتن و ثبت کردن! ردپای این کلمه را در اتوگراف (امضا)، لیتوگرافی و کالیگرافی هم می بینیم.همین معنی و ارتباط دوگانه در کلمه‌ی «خط فارسی» (در اصل عربی) دیده می‌شود. کلماتی مثل دست‌خط و با خطوط موازی، هر کدام با یکی از این معانی ارتباط دارد. گذر زمان باعث بروز کج‌فهمی در مورد این معانی شده است. همه‌ی تلاش این مجموعه آن است که بخش فراموش شده‌ی خط را در هر دو معنی مورد توجه قرار داده و به نوعی باز خوانی کند، هرچند که خوانا نباشد!

نمایشگاه جمعه ۸ آبان ساعت ۳ تا ۹ شب افتتاح خواهد شد و تا ۵ آذر ادامه خواهد داشت. هم‌چنین یک‌شنبه ۱۰ آبان از ساعت ۶ تا ۸ شب برنامه گفت و گوی هنرمند با حضور رضا عابدینی برگزار خواهد شد.
نشانی گالری آب‌انبار: تهران، خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان خاقانی، کوچه روشن‌منش، شماره‌ی ۲ تلفن: ۸۸۸۶۰۷۰۳