آغاز هشتمین دوره ‏‏ی‏ یک‏ساله ‏ی‏ ارتباطات بازاریابی و تبلیغات
هشتمین دوره‏‌ی یک‏ساله‏‌ی «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات» مدرسه ویژه با برگزاری جلسه معارفه از روز دوشنبه21 تیر 1395 آغاز شد.

در این جلسه معارفه که با حضور24 نفر از داوطلبان برگزیده تشکیل شد، اعضای شورای سیاست‏گذاری و طرح برنامه و همچنین برخی از مدرسان دوره، پذیرفته شدگان را با برنامه‏ ها و چگونگی تشکیل کلاس ‏ها وکارگاه ها آشنا نمودند.
دوره‌ی یک‏ساله‌ی ارتباطات بازاریابی و تبلیغات که با هدف آموزش حرفه‌ای و عملی علاقه‌مندان جوان، در عرصه‌ی ارتباطات بازاریابی و تبلیغات تشکیل می شود، با همکاری اساتید و دست اندرکاران حرفه ای این صنعت، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی را در قالب 4 ترم آموزشی ارائه می نماید.

در این دوره دانشجویان با حضور در بیش از 220 ساعت کلاس‌های آموزشی، چندین کارگاه تخصصی و انجام پروژه‌های گوناگون عملی با ارائه پروژه نهایی تخصصی، در پايان بهار 96 این دوره یکساله را به پایان می رسانند..


اسامی دانشجویان برگزیده این دوره:
مصطفی اسمعیل نیا، اکرم اسکندریان،، نگار پناه، علی جمالی، شایان جوادی کیان،بنفشه حياتيان، شبنم رشیدفرخی، فرهاد رحمانی، لیان رضوی، هستی رفیع جمال، محمدهادی زارعی، نوید شریفی، صبا عباسی، الهام غلامی، محمدحسین فقیه خراسانی ، نسیم قنبریان، مزدک قادری، نسا قدری، ، موسی معصومی، سپهر محمدبیگی، حسام متین، حامد نورزاد، شادی وثوقی.



غالب این دانشجویان برگزیده‏ ، افراد شاغل و فعال در عرصه‏ ی بازاریابی و تبلیغات هستند که در حال حاضر در اين شرکت ها مشغول به کار می باشند:
آژانس تبليغاتي ديتم، استوديو پلاس، استوديوي شخصي، بيمه شهر، بانك سامان، كانون تبليغاتي وارش، كانون تبليغاتي نور، خيريه دهش پور، شركت اسفرجاني و همكاران،استوديو نيم، آژانس تبليغاتي داروگ، شركت سوپرماركت هاي زنجيره اي توشزيست، شركت سازيبا، گروه كشاورزي نيام، شركت حصين همراه، دفتر تبليغاتي امين الهي، بيمه وند، استوديو وند