جشن گردهمایی دانشجویان هفتمین دوره یکساله ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات
جشن گردهمایی دانشجویان دوره‏ هفتم همانند 6 دوره گذشته، بعد از یک سال تلاش بی دریغ دانشجویان در دوره‏ "یکساله‏ ارتباطات بازاریابی و تبلیغات مدرسه‏ ویژه" در شامگاه 23/09/95 در محل مدرسه ویژه برگزار شد.



در این مراسم دانشجویان دوره هفتم، مدیریت و کادر مدرسه ویژه، شورای طرح و برنامه این دوره به همراه مدیرعامل و مدیر فروش شرکت هیراب سان به عنوان سفارش دهنده پروژه نهایی دانشجویان در ترم چهارم این دوره، حضور داشتند.





پس از پذیرایی و مرور خاطرات سال گذشته، طی مراسمی گواهینامه فارغ‏التحصیلان این دوره اعطا شد. در ادامه، مدیران شرکت هیراب سان با اهدای جوایزی از اعضای سه گروه برتر دانشجویان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
در طی سال های گذشته به منظور موثرتر کردن آموزش های داده شده و ارتقای مهارت های دانشجویان، یکی از مهمترین اهداف این دوره همواره تعریف پروژه های واقعی از برندهای موجود در بازار ایران است. تحقق این امر به جز همکاری برندهای موفق، فعال و دلسوز امکان پذیر نخواهد بود. امسال نیز با عنایت مدیریت شرکت هیراب سان، یکی از موفق ترین تولیدکنندگان دستگاه های تصفیه آب خانگی، این فرصت برای دانشجویان این دوره در ترم چهارم بوجود آمد تا بتوانند آموخته های خود را در قالب یک پروژه "ارتباطات بازاریابی منسجم IMC" ارائه دهند.
آقای معینی مدیریت شرکت هیراب سان در این مراسم ضمن مروری کوتاه بر تاریخچه شرکت افزود: "ما با بررسی پروژه ها به نتایج بسیار ارزشمندی در زمینه بازاریابی دست یافتیم و از ایده های ارزشمند تمام گروه ها استفاده خواهیم کرد. آنچه مسلم است هنوز نقش تبلیغات و بازاریابی اصولی و استاندارد به خوبی در جامعه درک نشده است، اما من معتقدم مدرسه ویژه، در راستای گسترش مفهوم واقعی این موضوعات، نقش اساسی ایفا می کند."
در پایان مراسم نیز از دو تن از دانشجویان برتر هفتمین دوره یکساله ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.