پروژه ی نهایی IMC
عصر روز یکشنبه 12 شهریور ماه دانشجویان دوره ی هشتم ارتباطات بازاریابی و تبلیغات، پروژه ی نهایی خود را به عنوان طراحی کمپین ارتباطات منسجم بازاریابی (IMC) به مدیران پارک آبی اوشن کیش ارائه دادند.
این دوره با بیش از 240 ساعت کلاس‏ های آموزشی، کارگاه های تخصصی و انجام پروژه‏ های گوناگون برروی نمونه های واقعی بازار در 4 ترم 3ماهه که از تابستان 1395 آغاز شده بود در اویل تابستان 96 به پایان رسید.
مجموعه «تم پارک آبی اوشن» به مساحت 6/5 هکتار در جزره کیش، اولین پارک آبی رو باز ایران به عنوان پروژه ی پایانی این دوره در قالب یک کمپین IMC به دانشجویان اعلام شد که با همکاری مدیران تم پارک و راهنمائی 8 نفر از مدرسان دوره به نتیجه رسید.
پروژه های گروهای برتر در ترم پایانی این دوره، پس از نقد و بررسی توسط مدرسان و شورای طرح و برنامه و اعمال اصلاحات نهایی توسط دانشجویان، به مدیران پارک آبی اوشن ارائه گردید.
این جلسه فرصتی برای دانشجویان ایجاد کرد تا بتوانند به طور واقعی از پروژه خود در مقابل صاحب برند و سفارش دهنده واقعی دفاع کنند و از نقطه نظرات آنها در جهت پیشبرد مهارت هایشان بهره مند شوند.
دوره ارتباطات بازارایابی و تبلیغات مدرسه ویژه در طی سال های گذشته همواره به برقراری ارتباط پایدار میان صاحبان برند و بخش آموزش تخصصی تاکید داشته و همواره قدردان حمایت و پشتیبانی آنها بوده است.