آغاز دومین دوره مدیریت تبلیغات

جلسه معارفه دومین دوره "مدیریت تبلیغات"، روز 5 مرداد با حضور
شورای طرح و برنامه، اساتید و دانشجویان پذیرفته شده در دوره برگزار شد.
در این جلسه، پس از معرفی اساتید و شرکت کنندگان، اهداف دوره - بینش بنیانگذاران و توانایی هایی که شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره بدست می آورند تشریح شد.
دومین دوره مدیریت تبلیغات پس از بررسی و بازبینی عملکرد کلی دوره اول، جلسات نظرسنجی اساتید، نقطه نظرات شرکت کنندگان و پس از رفع اشکالات و تقویت بخش هایی از مباحث علمی دوره قبلی، فعالیت خود را آغاز کرد.
لازم به ذکر است که دوره دوم مدیریت تبلیغات هیچ تغییری در ساختار اساتید خود نداده و این گروه علمی با مطالعه و انسجام بیشتر در راستای تحقق آرمان های خود به فعالیت ادامه می دهند.

دانشجویان پذیرفته شده در این دوره از شرکت های تسکو، بانک سامان، کاله، استدلر، گروه طراحی داتیس، گروه طراحی آویستا، لوازم خانگی LG، گردونه، آتلیه سی رنگ، کوانتوم موتورز (سگوی)، صنایع آزمایشگاهی و دارویی انیسان و داناپک می باشند که اسامی آنان به شرح زیر است:
علیرضا اردوبادی، احسان آسانی، میترا ایزدیار، علی بابایی، بهراد بابک، علی بروجردی، محمد هادی جواهری، علی رمضانیان، پارسوآ سلحشور، مریم شیرازی، شرمین صابرحسینی، مهدی علی بخشی، ریحانه محسنی نیا، محسن میثمی، آرزو نقی زاده گلیانی، مهدی یحیی پور، هومن یگانی و شبنم همایونی