دانشجویان مدیریت تبلیغات در "سه نان"
دانشجویان مدیریت تبلیغات در "سه نان"
دانشجویان دوره دوم "مدیریت تبلیغات " مدرسه ويژه، روز دو شنبه نهم آذرماه 88 به مدت 5 ساعت از مجتمع کارخانجات مدرن "نامی نیک نهاد" اولین و تنها تولید کننده نان صنعتی برند "سه نان" بازدید کردند .
هدف از این بازدید، بر اساس فلسفه کلی دوره مدیریت تبلیغات مدرسه ویژه، آموزش حرفه ای تبلیغات با تکیه بر دانش روز و کاربردی بودن آن است .
دانشجویان این دوره ضمن بازدید از بخش های اصلی کارخانه و آشنایی نزدیک با روند تولید این محصولات و جمع آوری اطلاعات لازم با راهنمائی استاد خانم شهرزاد اسفرجانی آموختند که ؛
- در بازدید از یک کارخانه و گفت و گو با مدیران و مسئولان آن دنبال چه باشند - چه نوع اطلاعاتی را تجزیه و تحلیل کرده و در برنامه ریزی های کمپین تبلیغاتی از آن بهره بگیرند .
بر اساس برنامه ریزی شورای طرح و برنامه دوره، قرار است کلیه گروههای کاری تشکیل شده در دوره دوم "مدیریت تبلیغات" پروژه درس کمپین تبلیغاتی خود را بر اساس دریافت سفارش واقعی مشتری برای یک محصول واقعی برنامه ریزی و طراحی کنند . به همین لحاظ موضوع پروژه این دوره، برند "سه نان" خواهد بود .
مدرسه ویژه ضمن سپاسگزاری و قدردانی صمیمانه از مدیر عامل محترم (مهندس بابائی) و دیگر مدیران و مسئولان کارخانه امیدوار است که حاصل کار دانشجویان این دوره، الگوئی حرفه ای باشد از همکاری یک واحد صنعتی و یک واحد آموزش حرفه ای .
کارخانجات "نامی نیک نهاد" با همکاری گروه صنعتی کاک (Kaak Group) هلند در مجموعه ای به وسعت5/1 هکتار در شهرک صنعتی بهارستان دائر شده که با ماشین آلات و تجهیزات تمام اتوماتیک و بسیار مدرن بدون دخالت دست در محیطی کاملاً بهداشتی و حفاظت شده محصولات "سه نان" را تولید و به بازار عرضه می دارد .