پایان موفقيت آمیز دوره اول مديريت تبليغات
روز دوشنبه 19 بهمن 1388 ، آخرین جلسه داوری پروژه های دانشجویان دوره اول مديريت تبليغات برگزار شد. دانشجويان این دوره، در قالب سه گروه و بعد از اتمام کلاس های IMC (Integrated Marketing Communications) و چهار جلسه کارگاه آموزشی در حضور اساتید این دوره، پروژه های خود را ارائه کردند.
شورای سیاست گزاری دوره تخصصی مدیریت تبلیغات، پس از اتمام کلیه دروس و ارزیابی دانشجویان به این نتیجه رسیدند که دانشجویان توانایی انجام پروژه های حقیقی را در بازار کار دارند. به همین منظور استاد اسفرجانی پس از مذاکره با مدیران شرکت های مختلف، پروژه های هر گروه را به عنوان پروژه پایانی دوره اول مدیریت تبلیغات معرفی کردند.
در این جلسه داوری، گروه اول (شهرام سيف هاشمي ، سيد جلال سيد صالحي و يونس فقيهي) با اسپري سپر فومن شيمي، نتيجه كار خود را در قالب يك گزارش كامل ارائه نمودند. اين گزارش رضایت اساتيد آموزشگاه (اسفرجاني، كامكار، فرهادی، هوانسیان) و صالحي (مديریت بازاريابي شركت فومن شيمي) را به همراه داشت. مدیر بازاریابی فومن شیمی ضمن ابراز خرسندي از نحوه ارائه كار ، موافقت خود را برای ارائه این پروژه در حضور سایر مدیران فومن شیمی به صورت رسمی اعلام کرد.
گروه دوم (سارا پرنيان پور و ترلان شش بلوكي) با اسپري اكسيژن فومن شيمي، ضمن ارائه گزارشي منسجم، راهكارهاي ارتباطات منسجم بازاريابي اين محصول برجسته را شرح دادند. با توجه به نظر مساعد اساتيد حاضر در جلسه و مشتري، (صالحی/ مدیر بازاريابي شركت فومن شيمي)، قرار شد اين گروه نیز ضمن تكميل نمودن پروژه، كار را براي قرار نهايي در حضور سایر مدیران فومن شیمی آماده نمايند.
گروه سوم (سعاده عجمي‌نژاد، تيام تقوي پویا و ستاره شفيعي)، پروژه چاي زعفراني سحرخيز ، را به اساتید و فرزاد سحرخيز (مديریت فروش شركت زعفران سحرخيز‌)، ارائه نمودند. ضمن ابراز رضایت اساتید از این پروژه، فرزاد سحرخيز نیز قول طرح این پروژه را با حضور مدیران دیگر شرکت سحرخیز به دانشجويان داده و ارزیابی خوبي را از نحوه انجام آن كار اعلام نمودند.

بدين ترتيب با ارائه اين سه پروژه، دانشجويان دوره اول مديريت تبليغات، پس از يك سال و نيم آموزش و کار مستمر در کنار اساتید خود، با موفقیت به كار خود پايان دادند.