محصول "برداشت" شد.
عصر روز جمعه 9 تیرماه آثار هنرجویانی که دوره ی خلاقیت در تبلیغات را زیر نظر تهمتن امینیان در مدرسه ی ویژه گذرانده بودند در نگارخانه ی ویژه تحت عنوان "برداشت" به نمایش در آمد. 84 اثر در دو بخش تبلیغات تجاری و تبلیغات اجتماعی محصول کوشش 18 هنرجو، در قالب تیم های دو نفره در این دوره¬ی شش ماهه بود.
امینیان در مقدمه نمایشگاه آورده است:
" مدت هاست طراحی گرافيك تبليغات در كشورمان به دلايلی رنگارنگ، از نام و آوازه ی خوش بی بهره مانده. هر روز تبليغات چشم ستیزی را می بینیم که بدون داشتن پيامی مشخص و با لحنی عاری از جذابیت، آب در هاون می کوبند!
دخالت سفارش دهنده، سفارش دقيقه نودی، سواد بصری مخاطب و ... از مهمترين توجيهات تبليغات ضعيف هستند. اما اگر قرار باشد دائما تسليم اين عوامل مزاحم شويم همان بهتر كه اين حرفه را رها كنيم!
نمايشگاه حاضر، محصول بیست جلسه تمرين براي خلق تبليغات اثرگذار است. تبليغات تجاری و اجتماعي كه سعی دارند به جای فریاد بیهوده، آرام اما موثر صحبت كنند. بيانشان غيرمستقيم باشد و به جای جويدن لقمه، فرصت كشف و درك را از بيننده نگيرند. تبليغاتی كه تنها تصاويری كليشه¬ای نبوده و با شعارهای كليشه¬ای¬تر تزيين نشده باشند.
کاشت و داشت ما برای رسیدن به ایده‌هایی که بتوان آن‌ها را خلاق نامید به پایان رسید. محصول برداشت شد، براق شد و حالا دَر هَم پیش روی شماست. از تلاش این طراحان جوان خوشحالم و ممنون."
در مراسم گشایش نمایشگاه، امینیان پس از تشکر از فرشید شهیدی که به عنوان مهمان دوره، علاوه بر آشنایی هنرجویان با تعاریف ابتدایی کپی رایتینگ، آثار آن¬ها را با قلم خودش آشنا کرده بود، از عوامل برپایی و حامیان نمایشگاه نیز تشکر کرد. همچنین اظهار امیدواری کرد که این گونه فعالیت ها در کنار دیگر عوامل موثر مثل سفارش دهنده، باعث شوند تا در آینده، تبلیغات خلاق در سطح عمومی جامعه نیز بیشتر دیده شوند. سپس امراله فرهادی و تهمتن امینیان با قدردانی از تلاش همه ی هنرجویان این دوره، شش نفر از هنرجویان را شایسته تشویق اعلام داشتند.
به همین مناسبت اساتید حاضر در مراسم، آقایان مجید بلوچ، ابراهیم حقیقی و امراله فرهادی، لوح تقدیر و جوایزی را به هنرجویان برگزیده: کوروش شریف، نیاز نورایی، رامینا نقیون، آرلین وارطانیان، مغدی کشیش زاده و احمد غلامی اهدا کردند.
پس از مراسم اهدای جوایز، آقایان مجید بلوچ و ابراهیم حقیقی از روند رو به رشد فعالیت های آموزشی مدرسه ی ویژه در زمینه ی طراحی گرافیک، ارتباطات و تبلیغات اظهار امیدواری کردند. در ادامه ابراهیم حقیقی علاوه بر اشاره به دشواری های قبولاندن ایده های خلاق به برخی سفارش دهندگان، تمرین خلق این گونه ی تبلیغات در این دوره ی آموزشی را مفید و ضروری دانست. استاد مجید بلوچ نیز به سختی رقابت نسل جوان طراحان گرافیک در عرصه تبلیغات اشاره کرد.
در پایان امراله فرهادی از حمایت و زحمات معلمین به عنوان اصلی ترین عامل موفقیت مدرسه تشکر کرد.

اسامی هنرجویان این دوره:
محمد بنی حسن، احمد جمالپور، کوروش شریف، امیر عباس صدقی زاده، مازیار علی یاری، احمد غلامی، احمد کریمی، الهام کرمی، محمد کسروی، مغدی کشیش زاده، علی محمد گنج علی خان، محدثه لاسمی، سمیه مشهدی زاده، رامینا نقیون، نیاز نورایی، آرلین وارطانیان، فرشاد ورزکاری مقدم، کیانوش هاتفی

علاقه‌مندان می‌توانند تا 16 تیرماه، همه روزه ازساعت 17 تا 20 برای بازديد از اين آثار به نگارخانه ی ویژه مراجعه كنند.