دوره تخصصی6 ماهه‌ موشن‌گرافیکس - پاییز و زمستان92
چگونه مرزهای خود را گسترش دهیم!

شورای طرح و برنامه آموزش : امراله فرهادی، عمار عیسی پور، محمد دباغ

در دنیایی زندگی می كنیم كه هر روز در حال تغییر است و این تغییرات هم روز به روز بیشتر می شود! گویی كه شتاب می گیرند!

برای داشتن تجربیات حرفه ای و كسب جایگاه مطمئن در بازار كار ، بهتر است حركت كنیم و سعی كنیم متفاوت باشیم و متفاوت ببینیم و مرز های خود را گسترش دهیم.

اما چگونه حركت كنیم؟ چطور متفاوت ببینیم؟ چگونه مرز های خود را گسترش دهیم!

راه‌های زیادی وجود دارد. شركت در دوره تخصصی موشن گرافیكس یكی از این راه هاست. در این دوره دانشجویان ابزاری خواهند یافت برای اینكه دنیا را از دریچه‌ی دیگری ببینند و در طول دوره با مفاهیمی چون " خلاقیت"، "ایده پردازی"، "تصویر و صدا" (و نرم افزارهای مربوط به آنها) آشنا شده و روند تولید یک پروژه موشن گرافیكس را فرا می گیرند. دانشجویان پس از اتمام دوره با در اختیار داشتن ابزارهای متفاوت ، می‌توانند به عنوان متخصص دریكی از حوزه های موشن گرافیكس و یا مدیریت پروژه های موشن گرافیكس فعالیت كنند.

دوره تخصصی شش ماهه موشن گرافیكس در بر گیرنده عناوین آموزشی متنوع است و با همكاری گروهی از باتجربه ترین اساتید در حوزه طراحی گرافیک، تایپو‏گرافی، انیمیشن، اصول و مبانی سینما، فیلمبرداری ، تدوین، صدا، موسیقی، تبلیغات، ایده پردازی و مهارت‌های نرم افزاری تشكیل شده است كه نه تنها دانش موشن گرافیكس بلكه تجربه‌های كار كردن در این حوزه را با ارائه پروژه های واقعی در قالب كار گروهی در اختیار دانشجویان قرارمی دهد.

از همین رو در بین استادان این دوره به نام‌هایی چون فرزاد موتمن(سبک‌ها و مكاتب در سینما، كارگردانی و دكوپاژ)، مصطفی خرقه‌پوش (اصول و مبانی تدوین)، علیرضا افشار(فیلم نامه نویسی)، علیرضا نكو‌لعل تک( صدابرداری، صداگذاری و میكس صدا)، كاوه كاتب ‌(سبک شناسی و تئوری موسیقی)، عمار عیسی پور (‌تاریخچه و خواستگاه موشن گرافیكس، مبانی انیمیشن، دیزاین و حركت در موشن گرافیكس، Type in Motion و مدیریت یک پروژه موشن گرافیكس)، امین منتظری(طراحی استوری بورد)، تندیس بحری (ارتباطات بازاریابی، تفكر ونگارش خلاقانه)، ندا ظرف ساز (آشنایی با رسانه‌های نوین)، علیرضا میر‌هادی (مهارت‌های AfterEffects)، محمد دباغ (مهارت‌های Cinema4D) برمی‌خوریم که دانسته‌ها و مهارت‌های خود را به هنرجویان منتقل می‌کنند.

هنرجویان در این دوره علاوه بر فراگیری مباحث نظری، به صورت عملی نحوه ساخت اثر موشن‌گرافیکس را خواهند آموخت. پروژه‌های عملی که در حین دوره ساخته خواهند شد شامل ساخت انواع آثار موشن گرافیکس شامل ساخت تیتراژ، آگهی تلویزیونی ، لوگو موشن و معرفی شبكه‌ تلویزیونی خواهد بود. در پایان نیز به رسم هر دوره نمایشگاهی از آثار هنرجویان برپا خواهد شد.

نهمین دوره تخصصی آموزش موشن گرافیکس شامل200 ساعت کلاس درسی و کارگاه آموزشی است كه به مدت شش ماه از آبان ماه92 روزهای یكشنبه ، سه شنبه و جمعه با سرپرستی عمار عیسی پور در«مدرسه ویژه» برگزار خواهد شد.