داوری پروژه پایانی دوره پنجم ارتباطات بازاریابی و تبلیغات
جلسه داوری پروژه پایانی دوره پنجم ارتباطات بازاریابی و تبلیغات مدرسه ویژه، عصر روز شنبه 7 تیر ماه 1393 با حضور مدرسان و مسؤلان دوره: شهرزاد اسفرجانی، پریسا پروشانی، افشین آشتی، امراله فرهادی، صفا صیرفی و مهرداد محمدزاده در مدرسه برگزار شد.

دانشجویان این دوره ی یکساله پروژه نهایی خود را با عنوان« برنامه ی ارتباطات منسجم و یکپارچه ی بازاریابی (IMC)» در قالب 4 گروه کاری برای شرکت "تولید فرآورده های دارویی، آرایشی و بهداشتی باریج اسانس" ارائه دادند.


دانشجویان دوره ی پنجم یکساله ی «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات مدرسه ویژه‏» که کلاس خود را از تیرماه سال 1392 آغاز کرده بودند و با حضور در 200 ساعت کلاس‏های آموزشی، چندین کارگاه تخصصی و انجام پروژه‏های گوناگون عملی پس از اتمام درس های ارتباطات منسجم بازاریابی و برنامه ریزی رسانه در ترم چهارم، با ارائه پروژه نهایی تخصصی این دوره ی یکساله را به پایان رساندند.


گروه اول: الهام رسولیان - مجتبی منصوری- مرتضی اعتصامی- شقایق حاجیلو - زهرا مسلمیان
گروه دوم: افسون عظیمی پور- سحر شادپور- محمد طه ملکیان - آزاده میرزایی -زهره طائفی متین
گروه سوم: نرگس کشاورزنیا - سارا شیری - مرجان سلمان‏زاده- سینا معصومی- عادله خانزادی
گروه چهارم: میلاد مرادی- فهیمه مزینانی - علی توکلی- رامیار بلوک باشی- امید امانی



گفتنی است؛ شورای طرح و برنامه ی دوره ی ششم ارتباطات بازاریابی و تبلیغات مدرسه ی ویژه پس از انجام آزمون و مصاحبه ی تخصصی ، 24 نفر را از میان 68 نفر داوطلب برای سال 94-93 برگزید، که کلاس های آنان از روز دوشنبه 19 خرداد آغاز شده است.