ثبت نام در کنفرانس ملی طراحی خدمات با تخفیف ویژه برای هنرجویان مدرسه ی ویژه
بخش خدمات در ایران 50% از اشتغال و 45% از تولید ناخالص ملی کشور را ایجاد کرده و نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می‌کند. طراحی خدمات بانکداری، بیمه، آموزش و پرورش، مدیریت، بهداشت و درمان، حمل‌ونقل، گردشگری و بازرگانی متناسب با بستر فرهنگی - اجتماعی ایران، در سالهای پس از انقلاب اسلامی چالش اساسی کشور بوده و توسعه‌ی هر یک از این خدمات نیازمند طراحی و نوآوری با رصد نیازهای انسانی در بستر فرهنگ کشور، تعریف دقیق مشکلات، خلاقیت در ایجاد راهکارهای مبتنی بر انسان و متناسب با فرهنگ و پیاده‌سازی این طرح‌هاست. این روند کل نگر برای ایجاد راهکارهای نوآورانه بر مبنای نیازهای انسانی در بستر فرهنگ، “طراحی خدمات ” نامیده می‌شود.
طراحی خدمات به صورت کلی استفاده از طرز فکر و مهارت های کلیدی طراحی برای یافتن راه حلی در بهینه سازی یا ابداع خدمات جدید است. به صورت جزئی تر طراحی خدمات رشته ای است که تلاش می ‏کند تا خدمتی جدید به وجود آورد یا خدمات موجود را بهینه سازد تا برای مشتریان مفید (Useful) قابل استفاده (Usable)، مطلوب (Desirable) و برای سازمان‏ ها کارآمد (Efficient) و موثر(Effective) و متمایز (Distinctive) باشد.

در این راستا پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر طراحی صنعتی با پشتوانه برگزاری چندین دوره برنامه های بین المللی در حیطه طراحی خدمات برآن شد “کنفرانس ملی طراحی خدمات” را در 31 اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی، متخصصین و فعالان این حوزه، با دو محوریت طراحی خدمات در جهان و طراحی خدمات در ایران برگزار نماید، تا به تسریع روند رو به رشد این حوزه کمک نماید. امید است این کنفرانس آغازگر نگاهی نو در حوزه طراحی خدمات باشد.
اهداف کنفرانس:
- آشنایی با مفاهیم طراحی خدمات و حوزه های مربتط با این رشته در جهان و ایران
- شناسایی راه های بهینه طراحی خدمات انسان محور در بستر فرهنگی ایران
- ایجاد ارتباط بین‌رشته‌ای متخصصان طراحی خدمات، بازاریابی، مدیریت خدمات و سایر رشته های مرتبط با این حوزه
محل برگزاری: تالار همایش های شهید قندی - وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
زمان برگزاری: 31 اردیبهشت ماه 1394
به شرکت کنندگان در کنفرانس علاوه بر گواهینامه کنفرانس، گواهینامه بین المللی EuroCert با کد رهگیری در سایت این موسسه داده خواهد شد. http://eurocert.org.uk

مخاطبین کنفرانس:
- مديران صنايع بزرگ، متوسط و كوچك
- مدیران سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور
- مشاورین حوزه های برندینگ، کسب و کار
- بانكها، موسسات اقتصادي و بیمه گزاران
- كارآفرينان، مبتكران و نوآوران
- دانشگاهها، پژوهشکده ها و موسسات فناوري اطلاعات و ارتباطات
- سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری
- کانون های تبلیغات و گرافیک
- اساتید و دانشجویان حوزه های مدیریت، بازاریابی، کسب و کار، طراحی صنعتی، کارافرینی و
...
کلیه مخاطبین مدرسه ویژه می توانند با مراجعه به این لینک http://myevent.ir/tehransdc و کد تخفیف vije تا ۲۰ اردیبهشت ماه از 35 درصد تخفیف ثبت نام بهره مند شوند

دبیرخانه‌ی همایش:
تهران، خیابان فاطمی، خیابان باباطاهر، بن‌بست کیوان، پلاک ۲۱ طبقه‌ی دوم، واحد ۵
تلفن تماس: ۸۸۹۶۷۸۲۲ نمابر: ۸۸۹۶۷۸۲۲
وبسایت همایش: tehransdc.ir