دوره‏ ی جامع کارورزی «استودیو دیزاین»

تجربه‌های چندساله‌ی آموزشی و کار حرفه‌ای بسیاری از مدرسان در مراکز آموزشی معتبر می‌گوید:
هنرجویان رشته‌های کاربردی مانند طراحی گرافیک پس از فراغت از تحصیل، راه درازی پیش‌ رو دارند تا بتوانند به عنوان یک دیزاینر تازه‌ کار اما کارآمد، در استودیو‌های دیزاین و مراکز حرفه‌ای بزرگ پذیرفته شوند.



از تنظیم و ارسال رزومه یا کارنامه‌ی شخصی، مناسبات و ارتباطات در فضای کاری گرفته تا چگونگی بهره‌برداری از دانش آکادمیک و به کاربستن آموخته‌های علمی درکار، پیچیدگی‌ها و ناشناخته‌های بسیاری دارد.

و مهمتر از همه، درک درست صورت مساله یا همان موضوع سفارش، و پس از آن شیوه‌های جست و جو و پژوهش در باب موضوع ، همفکری و مشارکت در کار گروهی و روند ایده‌پردازی، ساخت و پردازش ایده و ارایه‌ی حرفه‌ای پیشنهادها‌ی درست، مجموعه‌ی پیوسته و منسجمی‌ست که باید بر آن تسلط یافت.

در دوره‌ی جامع کارورزی " استودیو دیزاین "، گروهی از مدرسان ویژه سعی دارند با برگزاری کارگاه‌ها و تمرین‌های تخصصی، این راه دراز و پرچالش را هر قدر که بتوانند برای شما علاقه‌مندان ورود به بازار کار حرفه‌ای کوتا‌ه‌تر کنند.

• مدت زمان دوره: ۱۵ هفته ( هرهفته یک کارگاه)
• تعداد جلسات: ۱۳ کارگاه ۳ ساعته + ۲ کارگاه ۵ ساعته

هدف:
آموزش، کارورزی و آماده سازی هنرجویان پذیرفته شده در این دوره، برای ورود و کار در استودیو‏های دیزاین حرفه‏ ای

پیش نیاز‏ها:
1) تحصیلات دانشگاهی، آموزش‏ های آزاد در عرصه‏‏ ی هنرهای تجسمی به ویژه طراحی گرافیک
2) تسلط به نرم افزارهای سه گانه‏ ی Adobe ( Photoshop- Illustrator-In design)

پذیرش:
به دلیل محدودیت جا و تخصصی بودن دوره، داوطلبان پس از پاسخ‌گویی و تکمیل پرسش‏نامه‏ ی ارزیابی و تعیین سطح، در مصاحبه‏ ی حضوری شرکت کرده و توسط شورای طرح و برنامه ارزیابی و انتخاب می‏شوند.