داوری در دوره مدیریت تبلیغات
روز دوشنبه اول تیرماه، داوری پروژه های "طراحی و برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی" در دوره اول یکساله "مدیریت تبلیغات" در مدرسه تخصصی ویژه برگزار شد.دانشجویان این دوره، حاصل مجموعه ای از آموزه های خود را از کلاس های مرتبط و جلسات رفع اشکال که بر اساس فلسفه مشترک تدوین شده توسط شورای طرح و برنامه، برنامه ریزی و توسط اساتید محترم تدریس شده بود ارائه دادند.

این کلاس ها عبارتند از؛ اصول و مبانی تبلیغات (شهرزاد اسفرجانی، رضا رستم پیشه، احمدعلی افخمی)، تحقیقات بازار (دکتر منصور احسان، پریسا پروشانی)، نوشتن خلاقانه (پیام بهتاش)، مطالعه رفتار مصرف کننده (شهرزاد اسفرجانی) و مبانی و اصول دیزاین (امراله فرهادی، مهرداد محمدزاده، هومن مرتضوی) بودند.
اساتید یاد شده پس از ارائه هر پروژه توسط دانشجویان هر گروه، به نقد و بررسی بخش های مختلف آن پرداخته و با بحث و تبادل نظر پیرامون محتوای تخصصی موضوعات ارائه شده یکی از موثرترین و کاربردی ترین جلسات کارگاهی را پدید آوردند.
پس از برگزاری اولین جلسه داوری"برنامه جامع بازاریابی" این، دومین جلسه داوری در دوره مدیریت تبلیغات بود که در هشتمین ماه پیشرفت دوره برگزار شد. جلسات داوری "ارتباط سازی با برند، برنامه ریزی رسانه و روابط عمومی" از جمله پروژه های داوری پیش روست که در هفته های آتی در این مدرسه برگزار خواهد شد.
گفتنی است که ؛ حضور بسیار فعال، پرکار و پرانرژی دانشجویان و ارائه حرفه ای آنان در این جلسه داوری، هیئت داوران را به برآیندهای آموزشی ارزشمند دوره، بسیار دلگرم نمود.