اسامی برندگان مسابقه طراحی نشانه شرکت همکاران سیستم
اسامی برندگان این مسابقه که فراخوان آن بیش از 2 ماه پیش در رسانه های مختلف اعلام شده بود در مراسم اختتامیه ویژه ای که روز چهارشنبه 25 دی برگزار شده اعلام گردید.
بیانیه هیئت داوران مسابقه طراحی
نشانه/نشانه نوشته شرکت همکاران سیستم
هیئت داوران این مسابقه که ترکیبی است از 4 طراح گرافیک عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و 3 نفراز مدیران ارشد در شرکت همکاران سیستم، پس از ملاحظه و بررسی تعداد 850 اثر ارسال شده به دبیرخانه از سوی 390 نفر طراح گرافیک ایرانی، و بحث و تبادل نظر و گفت و گوهای طولانی در چندین مرحله، به 36 گزینه قابل تامل دست یافت.
این آثار در نمایشگاهی اختصاصی برای بازدید عموم به مدت 6 روز به نمایش گذارده شد.
گفتنی است که استقبال و مشارکت پررنگ و گسترده طراحان جوان و هم چنین طراحان حرفه ای گرافیک در این رخداد قابل تقدیر و مایه خشنودی است. به همین لحاظ همکاری تخصصی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با شرکت همکاران سیستم به عنوان یک مؤسسه خصوصی معتبر و پیشرو، تجربه مشترک قابل تأملی است که می تواند برای دیگر سازمانها به عنوان الگوئی موفق به کار گرفته شود.
این هیئت پس از بررسی مجدد آثار، توجه به کلیه نظرات جمع آوری شده به وسیله روابط عمومی شرکت و نیز رسیدگی دقیق به تک تک اعتراض های معدود، با یاری و همفکری هیئت مدیره محترم شرکت، به 3 گزینه نهائی دست یافت که هریک دارای ظرفیتهای خاص محتوائی یا نمادین یا زیبا شناسانه هستند.
و در آخر هیئت داوران پس از شور و همفکری مجدد، این پیشنهاد را مورد بررسی و تعمق قرار دادند که؛ طراحان محترم این 3 طرح برگزیده، راهکارهای بهبود، رفع نارسائیهای احتمالی و ارائه ظرفیتهای اجرائی کار خود را مورد مطالعه و کار قرار دهند تا با توسعه و تعمیم آن، به شاخصه های نهائی شکل، رنگ و ترکیب برسند.
بنا بر این، اسامی طراحان 3 طرح برگزیده این مسابقه بدون تقدم و تأخر و بر اساس حروف الفبا اعلام می شود تا پس از بررسی نهائی مجموعه های ارائه شده آنان، نفرات اول تا سوم برگزیده شده و به اطلاع عموم برسد.
اسامی این طراحان ارجمند بدین شرح است؛
- آقای محمدرضا پاراسمند
- خانم هما دلورای
- خانم ترانه صاحب
هیئت داوران مسابقه طراحی
نشانه/نشانه نوشته شرکت همکاران سیستم
تهران / آذر ماه1388