کارگاه آموزشی طراحی پوستر با موضوع: «رودخانه و شهر»
«رودخانه وشهر» موضوع مسابقه ای است برای پروژه “Seine-Amont in Europe”که با مدیریت Thierry sarfis (طراح گرافیک صاحب نام فرانسوی) قرار شده در بهار سال 2010 در فرانسه برگزارشود.
این پروژه در 3 بخش؛ پوستر/عکس و فیلم کوتاه (30 ثانیه تا 1 دقیقه) به مسابقه گذاشته شده که هر نفر می تواند در هر سه بخش آن شرکت کند.
هیئت داوران این مسابقه از میان آثار رسیده، 30 پوستر، 30 عکس و 15 فیلم را انتخاب و در نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهند شد.
جایزه های نقدی آن نیز به مبلغ 2000 یورو به علاوه 3 نشان افتخار در هر کدام از 3 بخش خواهد بود.
مدتی پیش، موضوع این پروژه در ارتباطی که ما بین Thierry sarfis و مجید عباسی (طراح گرافیک و مدرس صاحب نام کشورمان) برقرار شد برای مشارکت هنرجویان مدرسه ویژه در یک کارگاه آموزشی طرح گردید.
در حال حاضر تعداد16نفر در این کارگاه شرکت کرده اند که امید است در پایان ترم زمستان به نتایج چشمگیری همانند «کارگاه آموزشی طراحی پوستر شومون» دست یافته و آثارشان به بخش مسابقه این پروژه راه یابند.
هیئت داوران عبارتند از: Peggy Sue Amison (عکاس و مدیر مرکز هنری Sirius) از ایرلند - Cedric Babouche (تصویرساز و کارگردان) از فرانسه - Lech Majewski (طراح گرافیک و مدرس و مدیر دوسالانه بین المللی پوستر ورشو) از لهستان- Gilles perrin (عکاس و مدرس) از فرانسه - Arthur Quak (مولف کتاب های کمیک و مدیر) از فرانسه - Liza Ramalho (طراح گرافیک و مدرس) از پرتقال - PATRIC Urbain(آرشیتکت) از فرانسه و Anne Fournian (نماینده پروژه seine-amount در اروپا.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت الکترونیکیwww.seine-amount-in-europe.eu مراجعه کنید