نشست آزاد دوره ‏ی ‏6 ماهه ‏ی Motion Graphics
چگونه کار- آگاه شویم!
فراغت از تحصیل به معنای کسب تخصص نیست؛ تا زمانی که دانش نظری و عملی ما با تجربۀ حرفه‌ای همراه نشود نمی‌توانیم در بازار کار جایگاه مطمئنی کسب کنیم. شما از «کار» خودتان چه میزان شناخت دارید؟ آیا می‌دانید یک «کار- آگاه» واقعی باید چه توانمندی‌هایی داشته باشد؟
«کار- آگاه» کسی است که بتواند دانسته‌ها و داشته‌های ذهنی‌ خود را در هنگام ضرورت به‌کار ببندد؛ کسی که دانش آکادمیک‌ خود را با یافته‌هایی که هر روز از رهگذر کار حرفه‌ای کسب می‌کند گسترده‌تر نماید؛ و بالاخره «کار- آگاه» کسی است که «خلاقیت» را به عنوان یک «رویکرد همیشگی» می‌شناسد و همواره وظایف مربوط به خود را با ابتکار عمل به انجام می‌رساند.
دورۀ پیوستۀ 6 ماهۀ موشن‌گرافیکس دربرگیرندۀ عناوین آموزشی متنوعی است که با همکاری گروهی از باتجربه‌ترین اساتید در حوزه بازاريابي، طراحي گرافيك ، انيميشن و صدا و با هدف پرورش نیروهای مستعد در این عرصه تشکیل شده است.
دانشجویان طی این دوره ضمن توسعه‌بخشیدن به دانش و تجربۀ خود در زمینۀ موشن‌گرافیکس با مفاهیمی چون «خلاقیت»، «تکنیک‌های ایده‌پردازی»و «تصویر و صدا»(همراه با نرم‌افزارهای مربوط به آن‌ها) آشنا شده و به‌انجام‌رساندن یک پروژۀ موشن‌گرافیکس را در قالب کار گروهی فراخواهند گرفت.
تقسیم‌بندی این مجموعه کلاس‌ها به دو گروه «اجباری» و «اختیاری» این امکان را برای هریک از دانشجویان فراهم می‌آورد تا از مطالب آموزشی به تناسب نیاز و علاقۀ شخصی خودشان و با حداکثر بهره‌برداری از زمان استفاده نمایند. دانشجویانی که این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند به راحتی می‌توانند به عنوان MOTION GRAPHICS DESIGNER ,CREATIVE DIRECTOR و SOUND DESIGNER درحوزۀ موشن‌گرافیکس به فعالیت حرفه‌ای بپردازند.
بستۀ آموزشی « چگونه کار- آگاه شویم! » شامل 160 ساعت(80 جلسۀ 2 ساعته) کلاس درس و کارگاه آموزشی است که جلسات آن در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از 23 مهرماه در آموزشگاه ویژه برگزار خواهد شد.
سرپرست دوره|عمار عيسي پور
مدرسين|عمار عيسي پور، امير ارزانيان، پيام بهتاش، اشكان خواجه نوري،بهداد ناديا، آرش صالحي، شهاب نجفي
نشست آزاد معرفي دوره|پنجشنبه 6 مهر|ساعت18
شروع دوره|23 مهرماه1391
ورك شاپ هاي آزاد و رايگان|12و13مهرماه1391