هفت رويداد موشن گرافيكس
در هفته‌ای که گذشت هفتمین دوره آموزشی موشن گرافیکس" شهرفرنگ" با برگزاری نمایشگاه پروژه‌های هنرجویان این رشته در گالری ویژه به پایان رسید. در این نمایشگاه هنرجویان علاوه بر نمایش انواع آثار موشن گرافیکس که در طول شش ماه دوره‌ی آموزشی ساخته بودند استایل فریم، استوری برد و مودبورد پروژه‌های خودشان را نیز به در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشتند.در هنگام برگزاری نمایشگاه فیلم کوتاه "موشن پلاس" که به زبان فارسی تهیه شده بود نیز پخش شد. سپس عمار عیسی‌پور سرپرست دوره ضمن جمع‌بندی از دوره‌ی قبلی به معرفی دوره جدید شش ماهه موشن گرافیکس پرداخت و همچنین آقای امراله فرهادی مدیر مدرسه ی ویژه نیز حاضرین را با فعالیت‌های هفت ساله مدرسه ی ویژه در زمینه ارتباطات و بخصوص به عنوان اولین برگزارکننده‌ی دوره‌ی موشن گرافیکس در ایران آشنا کردند. در پايان مراسم از خانم سپيده جلالي و محمد حسين بني اسدي به عنوان هنر جويان ممتاز دوره با اهداي جوايزي تقدير و تشكر گرديد.
شایان ذکر است که " شهرفرنگ" در روزهای بعد از این نشست چهار کارگاه رایگان برای آشنایی علاقمندان با موشن‌گرافیکس برگزار کرد که عبارت بودند از کارگاه عملی-تئوری Type in Motion با حضور عمار عیسی‌پور، کارگاه آشنایی Cinema4D با حضور علی‌رضا میرهادی، کارگاه آشنایی با مولفه‌های ضبط و پخش در سیستم دیجیتال با حضور علی‌رضا نکولعل، کارگاه دعوت به شنیدن (آشنايي با سبك ها وتاريخ موسيقي) با حضور کاوه کاتب.

هفتمین دوره آموزشی شهرفرنگ با نام "چگونه کار-آگاه شویم !"در مدت شش ماه و چهارجلسه در هفته از پاییز ۹۱ تا فروردین ۹۲ در مدرسه ویژه برگزار شد. در این دوره فرزاد موتمن-فیلمنامه نویس و کارگردان، مصطفی خرقه‌پوش-تدوینگر، کاوه کاتب-آهنگساز،علیرضا نکولعل-متخصص صدا، اشکان خواجه‌نوری-متخصص ارتباطات بازاریابی، عمار عیسی‌پور- طراح گرافیک ، امیر ارزانیان- انیماتور، شهاب نجفی- طراح جلوه‌های ویژه و موشن گرافیکس، بهداد نادیا-طراح گرافیک، تندیس بحری- كارشناس ارتباطات بازاریابی و تبلیغات و علی رضا میرهادی-طراح موشن‌گرافیکس تجربیات و دانش خود را در زمینه‌های تخصصی‌شان به هنرجویان منتقل کردند و همچنین اساتیدی چون فردین خلعتبری (آهنگساز) و محمدرضا دلپاک(طراح صدا) به صورت افتخاری میهمان دوره بودند. دوره جدید تخصصی شش ماهه موشن گرافیکس "شهرفرنگ" از نیمه دوم اردیبهشت ماه 92 همچون دوره‌های قبل با سرپرستي عمار عيسي پور در "مدرسه ویژه" برگزار خواهد شد.