دهمين دوره تخصصی6 ماهه‌ موشن‌گرافیکس
بهار و تابستان 93 در« مدرسه‏ ویژه» برگزار مي شود.

شورای طرح و برنامه آموزش : امراله فرهادی، عمار عیسی پور، محمد دباغ

سرپرست دوره: عمار عیسی پور

در این دوره هنرجویان ابزاری خواهند یافت برای اینكه دنیا را از دریچه‌ی دیگری ببینند و در طول دوره با مفاهیمی چون " خلاقیت"، "ایده پردازی"، "تصویر و صدا" (و نرم افزارهای مربوط به آنها) آشنا شده و روند تولید یک پروژه موشن گرافیكس را فرا می گیرند. دانشجویان پس از اتمام دوره با در اختیار داشتن ابزارهای متفاوت ، می‌توانند به عنوان متخصص دریكی از حوزه ‌های موشن گرافیكس و یا مدیریت پروژه های موشن گرافیكس فعالیت كنند.
دوره تخصصی شش ماهه موشن گرافیكس در بر گیرنده عناوین آموزشی متنوع است و با همكاری گروهی از باتجربه ترین اساتید در حوزه طراحی گرافیک، تایپو‏گرافی، انیمیشن، اصول و مبانی سینما، تصویر برداری، تدوین، صدا، موسیقی، تبلیغات، ایده پردازی و مهارت‌های نرم افزاری تشكیل شده است كه نه تنها دانش موشن گرافیكس بلكه تجربه‌‌های كار كردن در این حوزه را با ارائه پروژه ‌های واقعی در قالب كار گروهی در اختیار دانشجویان قرارمی دهد.
از همین رو هنرجویان در این دوره با مباحث ذيل آشنا خواهند شد:
سبکها و مكاتب در سینما، كارگردانی و دكوپاژ، اصول و مبانی تدوین، فیلمنامه نویسی، صدابرداری، صداگذاری و میكس صدا، سبک شناسی و تئوری موسیقی، تاریخچه و خاستگاه موشن گرافیكس، مبانی انیمیشن، طراحی استوری بورد، دیزاین و حركت در موشن گرافیكس، Type in Motion ، مدیریت یک پروژه موشن گرافیكس، تفكر ونگارش خلاقانه، آشنایی با رسانه‌‌های نوین، مهارت‌‌های AfterEffects، مهارتهای Cinema4D
هنرجویان در این دوره علاوه بر فراگیری مباحث نظری، به صورت عملی نحوه ساخت اثر موشنگرافیکس را خواهند آموخت. پروژههای عملی که در حین دوره ساخته خواهند شد شامل ساخت انواع آثار موشن گرافیکس : ساخت تیتراژ، لوگو موشن و معرفی شبكه تلویزیونی به صورت گروهي و انفرادي خواهد بود.

در پایان نیز به رسم هر دوره نمایشگاهی از آثار هنرجویان برپا خواهد شد.
همچنين هنرجويان ممتاز جهت ادامه فعاليت در فضاي حرفه‏اي به مراكز مربوط معرفي خواهند شد.

دهمین دوره تخصصی آموزش موشن گرافیکس کارگاه آموزشی است كه به مدت شش ماه از 21ارديبهشت ماه93 روزهای یكشنبه، ساعت 30/16 تا 30/21 در«مدرسه ویژه» برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو مصاحبه با شمارههای 5-88733674 «مدرسه ویژه» تماس بگیرید.