جشن پایانی پنجمین دوره‌ی ارتباطات بازاریابی و تبلیغات در مدرسه‌ی ويژه
دانشجويان پنجمین دوره‌ی ارتباطات بازاریابی و تبلیغات مدرسه‌ی ویژه در جشن پایانی این دوره با حضور برخی از مديران و مدرسان، گواهی‌نامه‌های خود را دريافت کردند.
16 مهر ماه 1393، فرصتی شد تا دانشجويان دوره‌ی پنجم بار دیگر در کنار مدیران و اساتید این دوره گرد هم آیند و از دیدگاه‌ها و نتایج حضور یکساله‌ی خود در دوره‌ی ارتباطات بازاریابی سخن بگویند.
فارغ التحصيلان در این گردهمآيي از تغییرات شغلی و حرفه ای خود گفتند و اینکه آموخته های آنها در دوره‌ی يکساله‌ی ارتباطات بازاريابی و تبليغات چه تاثیری بر زندگی حرفه‌ای آنها داشته است.
یافتن نگرش جدید به موضوعات بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات، آشنایی با بزرگان این صنعت، توسعه زاویه دید آنها به رفتار مصرف کننده و نیازهای آنها، گشوده شدن افق های جدید در مشاغل حرفه‌ای و یافتن مهارت‌های جدید برای شروع کسب و کارهای نو و ... از جمله نکات و تجربه های ارزشمندی بود که دانش آموختگان دوره پنجم به آنها اشاره کردند.
همچنین هنرجویان، کاربردی بودن مفاهیم آموزشی دوره‌ی ارتباطات بازاریابی، به روز بودن دروس، امکان استفاده از راهنمايی‌های مستمر اساتید، انجام کارهای گروهی و تمرین های دوره به صورت واقعی و جدی در فضای صمیمانه و دوستانه‌ی کلاس‌ها، را از جمله ویژگی های منحصر به فرد این دوره ذکر کردند.
قرار شد کلوپ دوستان ویژه برای آشنایی تمامی دانشجويآن شش دوره‌ی ارتباطات بازاریابی و استفاده از تجربیات مشترک همدیگر با تلاش هنرجویان ایجاد شود.
گفتنی است که دوره‌ی ششم ارتباطات بازاريابی و تبليغات مدرسه‌ی ويژه که از نيمه‌ی خرداد 93 آغاز شده است، پس از گذراندن دروس ترم اول و داوری پروژه‌های چند هفته از کلاس‌های ترم دوم را پشت سر گذرانده‌اند.