آغازهفتمین دوره ‏‏ی‏ یک‏ساله ‏ی‏ ارتباطات بازاریابی و تبلیغات
هفتمین دوره‏‌ی یک‏ساله‏‌ی «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات» مدرسه ویژه با برگزاری جلسه معارفه از روز دوشنبه 8 تیر 1394 آغاز شد.
در این جلسه معارفه که با حضور 22 نفر از داوطلبان برگزیده تشکیل شد، اعضای شورای سیاستگذاری و طرح برنامه و همچنین برخی از مدرسان دوره، پذیرفته شدگان را با برنامه‏ها و چگونگی تشکیل کلاس‏ها وکارگاهها آشنا نمودند.
دوره‌ی یک‏ساله‌ی ارتباطات بازاریابی و تبلیغات که با هدف آموزش حرفه‌ای و عملی علاقه‌مندان جوان، در عرصه‌ی ارتباطات بازاریابی و تبلیغات تشکیل می شود، با همکاری اساتید و دست اندرکاران حرفه ای این صنعت، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی را در قالب 4 ترم آموزشی ارائه می نماید.
در این دوره دانشجویان با حضور در بیش از 220 ساعت کلاس‌های آموزشی، چندین کارگاه تخصصی و انجام پروژه‌های گوناگون عملی با ارائه پروژه نهایی تخصصی، در بهار 95 این دوره یکساله را به پایان می رسانند.


اسامی دانشجویان برگزیده این دوره :
محمدحسین اسلامیان، سارا اسلام پناه، فرزانه امجدیان، شکیبا بحری، صدیقه توکل، بهنام رقابی، مجید رابطیان، علیرضا خلیفه سلطانی، بیتا شاکرین، محمدرضا فرزین فر، یاشار فرونچی، سالار قنبری، امیرمحمد عزیزی، سمیرا کریم زادگان، نازنین کی نژاد، سهیلا محمدی، اشکان حاج محمدی، امیرمحمد ملیانی، رضا مرشدزاده، احسان مهانیان، مسعود نجفی، امیرحسین نوری فرد

غالب این دانشجویان برگزیده‏ ، افراد شاغل و فعال در عرصه‏ ی بازاریابی و تبلیغات هستند که در حال حاضر در اين شرکت ها مشغول به کار می باشند:

کانون تبلیغاتی پیشگامان آفتاب، شرکت مدیاتولز، کندو دیزاین، آژانس تبلیغاتیMCG، آژانس تبلیغاتی NO.4، کانون تبلیغاتی مهرنما، نمایندگی ایرتویا، وب سایت آن‏لاین سلامت، فروشگاه اینترنتی شیوه، شرکت وصال رسانه، شرکتSPO، آژانس تبلیغاتی بادکوبه