گزارش کوتاه از هفته گرافیک استانبول
محمد‌رضا خاکساری، پریزاد حسینی، سمیرا عدیلی‌پور، بهنام عزیزی و پونه شفیعی، پنج نفر از هنرجویان ویژه بودند که در کارگا‌ه‌های هفته گرافیک استانبول شرکت کردند و با راهنمایی‌های ۴ نفر از استادان طراحی گرافیک، طی چهار روز پروژه‌هایشان را به نتیجه رسانده و در روز پنجم پس از برگزاری سمینارها، ارائه کردند.
شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها هنرجویانی از کشور‌های مختلف مانند:ایران، آلمان، قبرس، روسیه، ایتالیا، ترکیه و ... بودند.
عنوان کارگاه‌ها:
- طراحی هویت بصری برای ۵ گروه از هنرجویان با مضمون‌هایی مانند: ۱- شرکت صنعتی ۲- یک برند عسل ۳- یک کافه رستوران ۴- فروشگاه حیوانات ۵- فروشگاه لباس کودک، با راهنمایی‌های: ماکسیم آربوزف - روسیه- طراحی پوستر با عنوان «چهره‌ها، بیان کننده خاطرات هستند...» با راهنمایی‌های: وحید تونا - ترکیه- طراحی پرچم با عنوان «‌داستان پرچم‌ها‌» برای مهاجران سوری با راهنمایی‌های: نیکی گونیسن ( پرزیدنت AGI ) - هلند- طراحی پوستر برای هفته گرافیک ۲۱ استانبول با راهنمایی‌های: رالف بوخاردت - آلمان

در خبر قبلی با عنوان؛ هنرجویان ویژه در هفته گرافیک استانبول آوردیم که: ۹ پوستر از ۸ هنرجوی مدرسه ویژه به نمایشگاه این رویداد راه یافته‌اند. متأسفانه نام «فاطمه افشار‌» که با یک اثر در این نمایشگاه پذیرفته شده بود از قلم افتاده که بدین وسیله با پوزش فراوان از ایشان اصلاح می‌گردد. (۱۰ پوستر از ۹ هنرجوی ویژه )

طراح: فاطمه افشار




تصویرهایی از نمایشگاه و کارگاه‌ها در استانبول