دنیای جادوئی هزار رنگ هیولای دوست داشتنی چاپ


سومین دوره ‌ی جامع و تخصصی پیش از چاپ

یکصد ساعت کارگاه های تخصصی و کلاس های نظری

مدرسان: مانی نورائی- مسعود نجات

کار در دنیای جادوئی هزار رنگ و دوست داشتنی چاپ، فضای سحرانگیز دیجیتال رنگ و مدل های متنوع آن، تکثیر و ذخیره سازی حرفه ‌ای و همچنین نرم ‌افزارهای فرم بندی و مونتاژ، نیازمند تخصص و دانش فنی به روز است.

وگرنه؛ چه زمان‌های طولانی که بی ثمر یا کم ‌ثمر سپری خواهد شد! چه هزینه ‌های سنگینی که بدون حاصلی چشم ‏گیر صرف خواهد شد! و چه سردرگمی ‏ها و سرخوردگی‏ ها‏‎ئی که موجب نارضایتی شده و از چاپ و دانش پیش از چاپ، هیولائی هولناک می ‏سازد!

این دوره‏ ی تخصصی، حاصل دانش و تجربه‏ ی حرفه ‏ای مدرسان آن است که در قالب دوره‏ ای 6 ماهه، مشتمل بر دروس نظری علمی و کارگاه ‌های عملی ارائه می‏ شود، تا فرآیند پردازش و اجرای یک پروژه‏ ی چاپی را برای طراحان گرافیک، از عکاسی و طراحی گرفته تا مدیریت و اصلاح رنگ و آماده‏ سازی و فرم بندی و ایجاد افکت ‌های ویژه، بر اساس اصول و استاندارد‏های توصیف شده، به تجربه ‏ای شیرین و به یاد ماندنی بدل سازد.

این دوره جامع با آموزش‏ های تخصصی و حرفه‏ ای برای طراحان گرافیک، مدیران، مسئولان و ناظران تولید فنی، تردید‏ها و هراس بی دلیل آنان را از این هیولای دوست داشتنی که در ذهن‏ شان ساخته شده، از میان بر‏می ‏دارد.

سر فصل‏ های اصلی این دوره:
◂ شناخت رنگ و نور و مدل های رنگی
◂ تراکم، پیکسل و رزولوشن
◂ رنگ در دنیای دیجیتال و مدیریت رنگ
◂ سطوح چاپ شونده
◂ اصلاح رنگ و آماده سازی عکس
◂ آماده سازی سند برای چاپ
◂ فرم بندی و مونتاژ
◂ انواع خروجی‏ ها، PDF و استاندارد‏های چاپ
◂ عملیات تکمیلی، پوشش‏ها، جلوه‏ های ویژه و صحافی
◂ کنترل و مدیریت کیفیت در چاپ
◂ چاپ پروژه‏ های انجام شده هنرجویان

پیش نیازهای دوره:
آشنایی با نرم ‏افزارهای: Illustrator ,In Design ,Photoshop
با توجه به محدودیت پذیرش، ورود به این دوره دارای ضابطه ‏ها و شرایط ویژه‏ ای است که با مصاحبه حضوری و ارزیابی حرفه ‏ای توسط مدرسان تحقق می ‏یابد.